Sunday, July 29, 2007

Διακοπές!

Επιτελους ΔΙΑΚΟΠΕΣ!
Ολα πλεον πανε καλα!Ειναι απο τις λιγες στιγμες που λεω "καλυτερα δεν γινεται!"
Κι οχι μονο γιατι η ζωη μου αλλαζει απο εδω κι εμπρος αλλα και γιατι χαιρομαι οταν βλεπω οτι περιβαλομαι απο ατομα που χαιρονται με την ευτυχια μου.Λενε οτι ο φιλος φαινεται στις στεναχωριες.Χαιρομαι που οι φιλοι μου ειναι διπλα μου και χαιρονται μαζι μου στις χαρες μου.
Αφιερωμενο σε σας παιδια!
Ειδικες ευχαριστιες στον Γιαννη.Ομολογω οτι σε ξεθεωσα μεχρι να τελειωσουν ολα! :P

4 comments:

boris said...

Πραγματικά χαίρομαι που πήγαν όλα καλά και είμαι τόσο χαρούμενος όσο εσύ! Από αυτή την άποψη δε με ξεθέωσες! Άλλωστε όπως πρόσεξες την είχα καταβρεί με την όλη φάση!!
Αντε, καλή μας αρχή, φίλε, συνάδελφε και πλέον και γείτονα!!!

Τάνια said...

Εμένα εμένα εμένα... :-Ρ
Επιτέλους τα πράγματα μπαίνουν σε μια σειρά και μόνο χαρούμενοι μπορούν να είναι οι φίλοι σου για'σένα.Αυτό εξ'άλλου δε σημαίνει να είσαι φίλος;Να χαίρεσαι με τη χαρά του άλλου;

Dimitris Leventeas said...

Egw lypamai. Gkouxougxougkou. O Basilihs einai xaroumenos. Ouaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
:P:P:P:P:P

Bill said...

iou-iou-iou-iou-iou-iou-iou-iou-iou


ρε εχουμε καει ε; :Ρ